piątek, 6 grudnia 2013

Piosenki.

TESTAMENT.
1.Złamane skrzydła marzeń
Już nie uniosą mnie
Bo gdy tracisz całą nadzieję
Zostajesz niewolnikiem nicości!

2.Lustro, w które patrzę
Nie oszuka mnie
Strugą płyną krople
W labiryncie życia zgubiłam się!

Ref.W testamencie Ci zapiszę
Milion marzeń o krainie szczęścia
Łyk nadziei, garść radości
Gorzki smak rzeczywistości.

3.Lustro, w które patrzę
Nie oszuka mnie
Strugą płyną krople
W labiryncie życia zgubiłam się!

4.Urwane struny duszy
Już nie zagrają nigdy
Tragedię swoją kończę
Pustka już ogarnia mnie!





STRACH.
1.Czarne morze zachłannych dusz
Kusi mnie! Kusi mnie!
Martwa ciemność ożywa w snach
Straszy mnie! Straszy mnie!x2.

Ref. Strach wielkie oczy ma
Obejmują mnie ramiona chłodu
Lęk-paraliżuje mnie
W sidłach strachu błądzę!

Strach wielkie oczy ma
Obejmują mnie ramiona chłodu
Lęk-paraliżuje mnie
    Strachem cuchnę, cuchnę, cuchnę!!!

2.Księżyc-sierp czeka na ofiarę
Wzywa mnie! Wzywa mnie!
Co dostanę? Nagrodę czy karę?
Dowiem się! Dowiem się!x2.

















Uratuj mnie:]

1.Kolejny papieros
I zapach tytoniu
Zaciągam się
Morderczym dymem...


    2.Kolejna lampka
I czerwień trunku        
Wypijam znów
Miksturę śmierci...

Ref. Już nie mam sił, poddaję się
Uratuj mnie, uratuj mnie!
Już nie mam sił, poddaję się
Uratuj mnie, uratuj mnie!x2.

Kalibru moc
I dawne wspomnienia
Kulka w łeb
Ostatnie tchnienie...x2.







CISZA
1.Kawa fałszywie pobudza moje zmysły
Kolejna nieprzespana noc
Wszystkie myśli jak bańka prysły
Zimno mi, owijam się w koc

Ref. Zimno mi, zimno mi
A chłód serca nie ogrzeje mnie
Zimno mi, zimno mi
I cała z zimna drżę

2.Po moim ciele biegną dreszcze
I blade dłonie i blada twarz
Chłód twego wzroku 3ma jak kleszcze
Zamarzłam kolejny raz.












Świat iluzji.
1.To ja, to ja
A to jest moja wiara!
Ja wierzę mocno tak
W swoje przekonania
Jeśli patrzysz wciąż,
Wciąż na innych ludzi
Nie wyrwiesz się stąd,
Bo nikt Cię nie obudzi!

Ref. Świat iluzji otacza mnie
Twarze fałszywie uśmiechają się
Jeśli ja nie zrobię nic
Stanę się jedną z twarzy tych!

2.Chcesz być w życiu kimś?
Bądź panem swego losu
Znajdź w sobie tyle sił
     By wyrwać się z chaosu.
Ludzie mówią jak masz żyć,
Kierują Tobą stale,
Gdy brak Ci sił,
Oni czują się doskonale!








Nóż.
1.Tak nie wiele trzeba by
Zranić słowem kogoś z nich
Świat jest pełen ostrych brzytw
Nie chcę czuć ich ostrza już.

Ref. Dziś zamilcz, proszę Cię
Nie rań siebie, nie rań mnie
Wyrzuć ten ostry nóż
Uciekaj! Wolny już!

2.Przestań kłamać, pastwić się
To tak rani Ciebie, mnie
Odnajdź w sobie dziś tę moc
Zamiast mnie, zabij swą złość!

Krzyczę, klnę i złoszczę się.
1.Znowu siedzę w czterech ścianach
W głowie kłębią myśli się
Każdego dnia tlen zabieram Ci
A Ty nie wiesz, że lubię to!

Ref. Krzyczę, klnę i złoszczę się
Rzucam wszystko, dalej brnę
Nie jestem słodka nie, nie , nie
Potrafię kochać i nienawidzić Cię!

2.Tak bardzo jestem zajęta tą grą
I naprawdę lubię być tą złą
I nigdy, nie pomyślałabym ,że

Ty też kochasz ranić mnie!

2 komentarze:

  1. Strach bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podoba Cisza. Odnoszę wrażenie, że Cisza jest naprawdę trudna do opanowania.

    OdpowiedzUsuń